Svjetski dan glasa

Radionice i tribina povodom Svjetskog dana glasa Međunarodni Dan glasa Voice Matters Info Logo Partneri

O predavačima i radionicama

Galerija slika sa tribina i radionica održanih 3. i 4. lipnja 2014.

 

3. lipnja 2014. 14.00-16.00

DV.A-R1  Pjevanje i euritmija   

 “Škola za otkrivanje glasa” Baldo Mikulić, prof. psihologije, diplomirani učitelj  i terapeut pjevanjem po metodi  “Škole za otkrivanje glasa”

Alen Guca, dipl. jur., euritmist, waldorfski učitelj 


U “Školi za otkrivanje glasa” glas se promatra kao izraz cjelokupnog  čovjekova bića, a ne samo kao rezultat rada pojedinih organa ili dijelova tijela.  Ova metoda pjevanja nastoji otkloniti sve prepreke koje ne dopuštaju da  glas zazvuči u svojoj punini da bi se, ono što je nazočno u svakom čovjeku, otkrilo.

Ujedinjujući jedinstvene pokrete euritmije s pjevanjem polaznici će osvijestiti  harmoniju potpunog izražavanja kroz  pokret i glas. 


4. lipnja 2014. 14.00-16.30

 DV.A-R5  Pjevanje i Feldenkrais: Feldenkrais metoda, Škola somatskog učenja, “Svjesnost kroz pokret”

 “Škola za otkrivanje glasa” Baldo Mikulić, prof. psihologije, diplomirani učitelj  i terapeut pjevanjem po metodi  “Škole za otkrivanje glasa”

 Hrvoje Marko Vitturi, bacc.physioth., Feldenkrais pedagog, Instruktor za Bones for Life movement inteligence, voditelj sistemskih konstalacija,

 
 

Vođenom tematskom lekcijom koja predstavlja praktičnu  studiju međudjelovanja disanja, pokreta i položaja,  sudionicima će se približiti  kako osvještavanje percepcije  tijela bitno utječe na kvalitetu našeg osjećanja i djelovanja  te kako taj proces dovesti u vezu s    našim utjecajem  na tijelo za vrijeme pjevanja.

 


3. lipnja 2014. 14.00-16.00       

DV.B-R2   Probudimo glas:  praktične vježbe za rad s djecom disharmoničnog razvoja u inkluziji redovnih predškolskih  skupina 

Matea Hotujac Dreven, prof. fonetike, licencirani Floortime terapeut po The Greenspan Floortime Approach


 


Radionica je namijenjena odgajateljima u redovnim  predškolskim skupinama koje pohađaju djeca s disharmoničnim  razvojem.

Polaznici će naučiti kako  organizirati  augmentativnu komunikaciju te kako  organizirati igre i druge  grupne aktivnosti.

 
 

4. lipnja 2014.  16.00-18.00        

DV.B-R6    Pokret, glas, komunikacija 20 motoričko-komunikacijskih igara za poticanje komunikacijske intencije djece s disharmoničkim razvojem

dr. sc. Arnalda Dobrić, prof. fonetike

Matea Hotujac Dreven, prof. fonetike, licencirani Floortime terapeut po The Greenspan Floortime Approach


Cilj radionica  je osvještavanje važnosti dobroga roditeljskog  govora kao prvoga djetetova govornog modela i uzora. Polaznici će se upoznati s praktičnim igrama i vježbama za poticanje kretanja, za poticanje  komunikacije od one uobičajene svakodnevne  do poticanja  komunikacije za specifične rehabilitacijske potrebe. Radionica je namijenjena roditeljima  i svim pedagoškim i rehabilitacijskim stručnjacima.

 
 

4. lipnja 2014.  10.00-12.00

R4     Brojalice iz tradicijske baštine

Željka Jelavić, prof. muzejske  pedagogije


 Radionica je namijenjena djeci predškolskog uzrasta. Djeca će uz voditeljicu naučiti brojalice naših baka i prabaka.


3. lipnja 2014. 14.00-15.00 i 4. lipnja 2014.  16.00-18.00

 DV.C-R7     Analizirajmo svoj glas i učinimo ga boljim

Vesna Kirinić Papeš, prof. fonetike

Zlatko Papeš, prof. fonetike i pedagogije, dipl. društveno-humanistički informatičar

Žarko Nikin, multimedijalni tehničar


Radionica će biti usmjerena na individualan rad s posjetiteljem na objektivizaciji akustičkih karakteristika glasa, ispitivanju subjektivnih smetnji  te na glasovno i govorno    savjetovanje. Posjetitelji će također moći iskusiti glas u raznim prostorima te se susresti s optimizacijom glasovnih mehanizama. Radionica je namijenjena svima onima kojima je glas važan  u  radu.